- In cat timp pot returna un produs?
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
- Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez?
PRIMUL PAS in returnarea produsului (indiferent de motiv) este acela de a completa o CERERE DE RETUR.
In Cererea de Retur, veti putea selecta ce produse doriti sa returnati, sa alegeti metoda de transport a produsului catre noi, cat si sa completati contul IBAN, in care ulterior veti primi banii pe acel retur.
Ulterior trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract prin e-mail la contact@dbsolar.ro sau sa ne sunati la numarul de telefon 0722.111.120
- Despre BANII IN CONT:
Dupa ce primim coletul si il verificam, veti primi in contul bancar in lei/ron*(mentionat in cererea de retur) valoarea produsului returnat** in maxim 14 zile lucratoare din momentul receptionarii coletului la sediul DBsolar.ro Banii vor fi vizibili in contul tau in maximum 14 zile calendaristice, in functie de timpul de procesare al bancii.
*IMPORTANT: Transferul banilor catre clienti, il putem efectua DOAR catre un cont bancar in LEI/RON si NU catre alte conturi in euro sau diverse valute.
**OPTIUNI RIDICARE/PRELUARE COLET RETUR:
In cererea de retur aveti 2 optiuni prin care coletul poate ajunge la noi:
1. Optiunea ” Printr-o firma de curierat “– bifand aceasta optiune veti trimite coletul catre noi, prin orice firma de curierat doriti (exceptie Posta Romana) DAR cu conditia sa va achitati dvs. transportul catre noi, direct firmei respective. Sa NU trimiteti cu plata la noi a transportului, pentru ca altfel vom refuza primirea acelui colet.
Prin aceasta ultima optiune, noi nu vom scadea deloc din valoarea in lei a produselor returnate, pentru ca dvs, v-ati achitat taxa de transport pentru retur, direct catre firma de curierat cu care ati trimis coletul la sediul nostru.
*Returnarea produselor trebuie sa se faca impreuna cu toate accesoriile, consumatorul suportand cheltuielile de expeditie conform legilor romanesti.
2. Optiunea “Doresc sa aduc eu coletul la sediul DBsolar” se refera la faptul ca dvs. veti aduce coletul la sediul DBsolar de pe Strada ION CREANGA NR 12 PUCIOASA DAMBOVITA.
___________________________________________________________________
De retinut: In coletul pe care il trimiteti catre noi, va rugam sa treceti pe o foaie de hartie, numele dvs trecut in comanda cat si numarul de telefon folosit la acea comanda. Avem situatii in care, unele colete ajung fara eticheta si nu avem posibilitatea sa identificam ce client a trimis acel colet catre noi.
- Conditii pentru ca returul sa fie acceptat :
- Daca au trecut mai putin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii;
- Produsul nu a fost utilizat/deteriorat sau modificat in niciun fel;
- Daca ati generat o cerere de retur prin completarea formularului “Cerere de Retur” din pagina “Politica de returnare” de pe site-ul www.dbsolar.ro, in mai putin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii
- Daca ne-ati informat ulterior dupa ce ati completat Cererea de Retur prin e-mail contact@dbsolar.ro sau la numarul de telefon 0722.111.120 de intentia de a face retur
- PFA-urile si persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur în 14 zile calendaristice, cum este specificat si in Ordonanta 34/2014.
- Important:
- Vor fi refuzate coletele trimise de dumneavoastra retur, daca acestea nu sunt ambalate corespunzator (intr-un mod care sa nu afecteze integritatea produsului) Impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent, apoi sigilat (lipit cu scoci) astfel incat sa nu poata fi deteriorat in timpul transportului catre noi.
- NU acceptam coletele trimise cu ramburs, aceste colete vor fi refuzate.
- Un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca doriti sa returnati produse din comenzi diferite, va trebui sa completati cate o cerere de retur pentru fiecare comanda plasata.
- Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar (cel completat anterior la sectiunea “Cererea de retur”), in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptia returului.
- Va recomandam sa verificati cu mare atentie datele completate (contul iban etc) pentru ca noi vom transfera banii in acel cont mentionat in casuta respectiva.
- Intrucat banii incasati de la clienti sunt virati de firma de curierat intr-un cont bancar, singura modalitate prin care noi va putem returna acesti bani este tot intr-un cont bancar. Magazinul online DBsolar.ro nu lucreaza cu bani cash, din acest motiv orice restituire a banilor se poate face doar intr-un cont bancar.
- Procesul de returnare si de primire a unui nou produs are o durata medie de 5-9 zile lucratoare.
Intrebari si raspunsuri frecvente despre returnarea produselor
1. Cum pot sa returnez un produs comandat pe DBsolar?
In cazul in care doriti sa returnati un produs, aveti la dispozitie 14 zile de la data la care ati primit produsul (data livrarii).
Ce trebuie sa faceti?
- In primul rand, va rugam sa completati online formularul de Retur tipizat pentru exprimarea optiunii de returnare: foloseste butonul ” Descarca cerere de Retur”.
- Sa va asiguratii ca produsul pe care vreti sa il returnati indeplineste termenii si conditiile stabilite in cadrul sectiunii “Politica de returnare”
- Veti trimite un e-mail la adresa contact@dbsolar.ro in care veti mentiona faptul ca veti returna produsul apoi veti expedia produsul catre DBsolar prin intermediul serviciilor de curierat. Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele “elemente obligatorii”: factura de cumparare, certificatul de garantie si orice documente/accesorii/cadouri cu care a fost livrat. Trebuie sa completatii pe documentul de transport al produsului “informatiile obligatorii” comunicate in sectiunea “ Politica de returnare“
- Trebuie sa completetato online formularul de Retur tipizat pentru exprimarea optiunii de returnare: foloseste butonul “Descarca Cererea de Retur”.
- In cazul in care vom constata ca au fost respectate toate conditiile pentru acceptarea returului, atunci va vom restitui contravaloarea costului de transport suportat de tine la expedierea produsului.
2.Pe ce adresa expediez produsul pe care vreau sa il returnez?
Expediati prin curier produsul ambalat corespunzator la adresa: str Fructelor, nr 7. Pucioasa, Dambovita si mentionati in documentul de transport numele si prenumele dumneavoastra, impreuna cu numarul si data facturii de cumparare a produsulu) sau returneaza personal produsul in magazinul DBsolar situat la aceeasi adresa.
3.In cat timp imi primesc banii inapoi?
Dupa ce returul dvs. a fost acceptat, va vom restitui suma aferenta in contul specificat. Banii vor fi vizibili in contul dvs. in maximum 14 zile calendaristice, in functie de timpul de procesare al bancii.